Post by ignewsanaton on Mar 13, 2022 2:15:18 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Big Hunter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Big Hunter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel geld ▞▞▞
▞▞▞ Big Hunter 2022 version ▞▞▞
Zou het zeker aanraden. Alleen wat meer variatie zou fijn zijn. Daarom 4 sterren i.p.v 5.
Ik hou van dit spel, het is gewoon als je begint, het is moeilijk en dan blijft het zo als de dieren moeilijker worden, maar je koopt betere wapens.
Deze game is absoluut afval, je personage beweegt zo langzaam dat het bijna onmogelijk is om te ontsnappen. Wat ook het gebruik is om zichzelf te beschermen, het is veel te groot, waardoor het zo moeilijk is om ze te beschadigen. Als toevoeging aan deze rommelgame-mechanica zijn de wapens zo moeilijk te krijgen.
Leuke update
Is het echt de moeite waard
Er zijn heel veel wapens in dit spel, kun je alsjeblieft pantser, laarzen, helm en hamer toevoegen?
Aleen wel jammer dat de mammoet het zelfde blijft
Advertenties maken geen deel uit van het spel ...... HET SPEL IS EEN DEEL VAN ADVERTENTIES .. zielige ervaring
Ongelooflijk slecht saai en zonde voor je tijd
Was vroeger geweldig, nu is het net als alle andere. Betaal om geen anurisme te hebben. En advertenties.
Deze game is veel te moeilijk, het is zo stom dat je een zwakke plek moet raken, het is onmogelijk je kunt niet wegkomen. Dit spel is naar mijn mening slecht
Level 40 is onmogelijk, het is zo moeilijk!
Heel leuk, maar net zoals het kopen van dingen zo moeilijk is, heb je 6000 voor de eerste speer die je kunt kopen wow ik vind het niet leuk hoe ze het op die manier hebben gemaakt
(1) Duurt veel te lang om een goed wapen te krijgen (2) Hitpunten? Werkelijk? (3) Ik probeer de speer te werpen en loop uiteindelijk achteruit
Wauw
Kan niet veel spelen zonder advertenties te bekijken
Saai en doet het maar heel erg soms
Roe
Je spel is niet slecht, maar de wapens zijn te duur, kun je ze goedkoper maken? Of kun je misschien een sandbox-modus toevoegen? Of doe gewoon beide
Toffe peren daaro!
Het spel moet met twee duimen gespeeld worden. Wat ik niet kan doen als mijn telefoon aan het opladen is. Om het met slechts een vinger aan je rechterhand te spelen, moet je de speer terugtrekken om hem te gooien, maar aan de linkerkant van de schroef waardoor je zicht wordt geblokkeerd. Verder is het buitengewoon eenvoudig en eentonig. Het gaat over het gooien van een speer naar een wolharige mammoet en het spel gebruikt in wezen de helft van het scherm terwijl je terugloopt en de mammoet volgt. Zeer onvolledig frustrerend spel
Ik vind het geweldig, maar ik wou dat er gewoon meer opties of spelmodi waren.
Ook al lijkt het alsof je de touwtjes in handen hebt, dat ben je niet. Als 'computer' in de volgende levels besluit je te verslaan, heb je geen kans. Soms moet je hetzelfde niveau meer dan 30 keer spelen en alle niveaus zijn vrijwel hetzelfde.
Ik vind het spel gewoon niet erg goed Een beetje saaie moeder aanbevolen, maar nee gewoon erg slecht en de slagtanden van de moeder buigen de speer niet af ze maken de speer onredelijk het gaat gewoon slecht naar je toe of de grond kan niet eens kantelen het is om te stuiteren, het is gewoon licht overgeven voor een 4-jarige, het is oké
Plezier van hoge kwaliteit. Voeg een modus toe waarin we elk wapen kunnen testen. Het zou een beetje vervelend zijn om meer dan 10K aan een wapen uit te geven en het wapen dan niet leuk te vinden.
De slagtandmechanica is absoluut onzin. De dieren staan gewoon op hun achterpoten en ik heb spijt dat ik mijn tijd aan dit spel heb verspild
Big Hunter Akcija srng
Leuk😀 ik hoop dat er snel nieuwe updates zijn ontstaan.
Big Hunter Azione asz
TRASH Goede graphics, goed ontwerp, ik zou het geweldig vinden als de game speelbaar was. Je kunt het dier niet ontlopen, dus rennen ze je gewoon omver nadat je 30 seconden achteruit hebt gelopen. Soms heb je geluk en komen ze achter je aan en geven je wat ruimte. Mijn ervaring is dat de ai weet dat het sneller is en je gewoon naar beneden drijft. Vreselijke gameplay als je dat zo mag noemen. Ook het hebben van een advertentie zoals elke seconde is schandalig
dit spel zo vijn want je moet niet wachten om weer te hunten
gewoon niet zo leuk.
echt een rage game en niets anders. het wordt gewoon veel te moeilijk op een hoger niveau en om het tweede personage te ontgrendelen, moet je 60 niveaus halen en eerlijk gezegd kun je niet eens 40 niveaus halen. NEGEER DIT SPEL ALS JE VAN JE TELEFOON HOUDT EN EEN ANDER BETER SPEL DOWNLOADT.
Eerst wel leuk, maar snel saai.. weinig verandering en op een gegeven moment niet meer haalbaar..
Geweldig spel! Maar ik bereikte de mammoet van niveau 10 en hij kon niet sterven
Heel irritant je bijna niks
Book of Ra™ Deluxe Slot คาสิโน lvz
Ik vind het best wel leuk
De voortgang is te traag.
er zijn 2 enorme fouten die het spel na de eerste 1-2 uur extreem saai maken. Een daarvan is hoe repetitief het wordt, omdat het je dwingt een belachelijk aantal niveaus te spelen met DEZELFDE 3 of 4 uitdagingen tegen DEZELFDE enkele vijand (en de moeilijkheidsgraad stijgt veel te snel in vergelijking met de beloningen die je krijgt om te verbeteren) ten tweede is hoe klein de beloning voor elk niveau is in vergelijking met hoe duur de upgrades zijn. Je zult al urenlang EXTREEM repetitieve levels moeten malen en herhalen
vreselijke bewegingen van dieren, je kunt de mammoet niet raken, want het enige wat hij doet is opladen en hij rent sneller dan jij, dus je kunt niets doen
deze game is cool, maar als de buffel niet stopt op niveau 4, verpest hij de game behoorlijk, dus waarom zou je de game maken als je hem gewoon gaat verpesten
Het is een heel leuk spel
het spel, de graphics zijn allemaal prima.. maar ik voel me een beetje slecht om speren naar dieren te gooien, dus 3 sterren. Als het hitpersonage een mens was, vernietigen we dat graag
Fijne verjaardag fijne verjaardag
Kut spel
Leuk spel, maar hoe komt het dat alles voelt alsof het op 2× snelheid speelt?